TjoHooo =)

Ja vad säger man? Har försökt klicka på avsluta denna blogg ett par gånger men inte redigt lyckats fullfölja mitt uppdrag. Är ju inte direkt aktiv här längre... Men fina och fula stunder i mitt liv finns nerpräntade på denna lilla sida. Så den får kanske vara kvar lite till trots allt.

Var på cirkus Maximum i söndags. Jävla va lajbans=) Bästa Slinda workar där och jag å Kösin var givetvis på plats längst fram på dom gyllene stolarna i logen. Vi satt båda som 2 fågelholkar och mös.
Men först blev det en rundtur och massa catching up med Slindan. Så kul att träffa henne. Det var 6 år sen sist....  !!!!!

Igår var jag å Kösin på Ullared och shoppade loss. Fick en fin liten samling med paranta saker med mig hem. Siffran på kontot är dock inte lika parant längre...
Inhandlade ett täcke åt lilla Atlas som fryser som en gnu så fort tempen är under 20 grejds ute. Tog minsta storleken som fanns.... men den var givetvis aldeles för stor. Faen en sån liten byracka vi har inhandlat!!!
Jag som trodde kläder å sånt shit var till för dom här små gynnarna. Ska ta med han till djuraffären så han kan prova kläderna innan vi handlar nästa gång. Lyckades iallafall hitta en reflexväst som faktiskt passade som handen i handsken. Så nu syns han iallafall när vi är ute å traskar i mörkret.

Ikväll ska vi på valpkursen. Det är första gången med vovve. Ska bli sååå kul! Vi får väl se hur han sköter sig, lilla Atlas. Men jag har stora förhoppningar om att han kommer att briljera kursen totalt =)

Nu ska jag ta och måla en tavla och klistra lite kort =)



Mina 2 älsklingar busar loss på vardagsrumsgolvet.
Vem ska vinna kampen?!?
Spänning spänning!







Tjo Så Lång!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahah, fan va roligt och sweet! Han är ju bara förr söt den lille Atlas. Hur är allt med dig annars?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback