Jag Är Inte DöD


Så nu vet ni det!
Däremot har jag flyttat och är numer sambo. Vilket alla iofs säkerligen redan vet...
Har dessutom inhandlat mig och sambon en liten hundvalp som är världens sötaste finaste lilla vovsing!
Kärlek kärlek är allt jag kan säga!
Snacka jobbisch att palrra sitt feta arsle till worket i 3 veckor till när mina pojkar är hemma och busar och myser hela dagarna. Man kan kräkas av mindre sattsejja.

Ja just det ja,
funtar på att lägga ner denna blogg. Den känns inte så lajbans och jag inte så aktiv.
Så är det med det.
Men jag får se.
Nu får jag snart gå hem till mina pojkar <3


( OBS! Den gråhåriga mustasch-klädde herren på bilden är inte min sambo. Den stolta matten är dock jag)



hej så lång!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh jag svimmar så söt! (Inte den mustach prydda herren) Är så roligt att höra att du har de så bra med sambo och ny liten beeebis!

Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback