Snart Så...

Då bär det av imorgon då. Ja, till årets upplaga av Hultan förståss ;-)
Det blir trångt. 4 pers och a hell of a lot packning. Men det går nog prima ändå. Är faktiskt inte döladdad men känner ändå att det ska bli kul. Blir väl säkert sista året nu. Nästa år har man ju förhoppningsvis precis fått sig ett litet trivsamt work att hålla till på. Men det blir mitt tionde år nu så man går med flaggan i topp sattsejja.
Vi blir ett fett gäng iår. 15 pers ska invadera vårt "lilla" camp. Ska bli mycke parant att träffa alla sköningar som man inte sett på så länge nu. Några rookies är ju oxå med iår. Kommer bli prima balle detta (balle som i skånskans skinka, inte den andra ballen)
Fasar dock för att denna vecka ska gå aldeles för fort och så är det dax att börja worka heeeela dagarna i 9e fucking weeks.... unparent!!! Mitt nu så fina gyllenbruna skinn kommer förvandlas till något blekt spöklikt... *suck*
Jag hatar butiksarbete.
Men som sagt. Det blir sista året för det oxå. Nästa år workar jag på någon parant förskola och då kan jag vara ute heeeela dagarna. DET blir prima balle om något!
Nu ska jag dra och träna en sväng här på morgonkvisten innan det blir playan för hela slanten!


Några gamla godingar från förra årets otroligt festliga festival =)


 

Nä fy faen va skoj det ska bli känner jag nu!  *Längtar*


Ciao So Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback