SomMaR!

Ja, det är verkligen sommar ute nu. Helt fucking underbart måste jag säga! Skolan är klar för denna termin. Eller.. ja.. skulle vara klar right about now men lilla Becca ligger givetvis strax därefter sattsejja. Men snart är man på räls igen.
Inledde det hela med en förmiddag insmord i olja på balkongen. När Danne kom hem drog vi snabbt ner till beachen och låg där och stekte. Såååå underbart! Jag ♥ sommaren!
Var dock inte lika modig som Danne och badade men gjorde ett gammalt klassiskt kärringdopp iallafall. Man börjar verkligen bli gammal.... Efter strand-ångesten, som för övrigt inte var så farlig iår (kanske oxå beror på åldern, jag vet inte...) mulade vi glatt i oss en varsin feting-glass. MUMMA!

Nu är jag ruggigt lik en härlig väldoftande pepparkaka!
Lovely=)

image357

Ungefär såhär härligt var det hela eftermiddagen....
Halmstads stränder: Mmm Mmm Mmmmmmmm



Kommentarer
Postat av: HELENAAS

håller med :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback