Fly, Flaj, Flow

Tjoho!
Mitt i allt så gör man det bara.
Trots att den senaste tidens många missöden skapat ett visst eko i plånkan
så kan man inte bara låta bli ibland.
Igentligen har jag inte alls tid.
Inte alls.
Fullt upp faktiskt.
Examensarbete så det sprutar ur öronen.
Men det är så trisst....
Å här är så kallt....
Så vi drar.
Det gör vi.
Flyr kan man oxå kalla det om man vill.
Mot varmare breddgrader.
Fy faen så jävla gött!

På lördag far jag och Danne till Egypten. Lilla Atlas ska tillbringa en hel vecka hos farmor och farfar... EN HEL VECKA utan sin mamma och pappa..... Hur ska detta gå?! och framför allt: Hur ska mamma-matte klara sig???!!!???

Men det går nog bra. Jag får ju sola och titta på tempel och pyramider. Gå på marknader och basarer och äta god mat. Sol Sol Sol.... Vi klarar det nog.



Här ligger vi snart och gottar oss =)


Ha det gött i kylan.....
Mohahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback