Jorrå

Socken har hittat sin rättmätige ägare. Den tillhörde lill-kösin Anna. Atlas måste ha hållt den hemlig i sin lilla bur läääänge...

Är förkyld. BLÄÄ =(
Har min slutpraktik nu och är inne på min tredje vecka utav fem. Är faktiskt förvånad att jag klarat mig så pass länge utan att drabbas men nu har jag varit lite deckad hela helgen. Beslutade att vara hemma idag oxå så jag inte smittar ner hela styrkan. Trivs för övrigt som faen på praktiken. Himlans kuligt! Ungarna är ju helt ljuvliga. Är givetvis kär i varenda en av dom. Hur tusan ska det gå när praktiken är slut =S

Familjen var här förra helgen på en liten parant surströmmingsskiva. Som sagt, mycket parant=) Det var fullt ös medvetslös hela lördagen och sedan en dag i skogen på söndagen. En flock släktingar med varsin påse/korg i näven rusade runt som galningar och roffade åt sig svamp. Alla ville vinna Mest-Svamp-Är-Bäst-Tävlingen. Även lite korvgrillning hanns med bland svamp, stubbar och mossor. Atlas var i sitt ässe med sina tre kusin-hundar. Sprang omkring och busade som galningar. Gissa vem som slocknade redan innan vi var tillbaka på gården...

Familjen Svenström har haft några härliga promissar på beachen. Hade med mig min nya kamera sist och fick några redigt najsiga pics på lille Atten. Men kan det bli annat än bra med det fina lilla ansiktet♥

Nähä!
Nu ska jag kurera mig. Tänkte vara frisk imorgon så jag kan ta hand om mina underbara små skitungar!



   
En härlig blandning!


Ha Det Gott!!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag kommer ihåg när dina föräldrar hade surströmmingsskiva när vi var små då sov du alltid över hos mig:)Hoppas allt är bra och att din dumma förkylning släpper snart!

Nu länkar jag till din blogg på min:)



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback