HOHOOOOOO!!!!

Hohoooo hohoooo hohoooooo.....
Här inne ekar det fint minsann! Har typ lagt ner detta tror jag. Men nu fick jag visst ett ryck ändå. Kanske ska ge min lilla bloggis en liten chans till trots allt.
Nu när man inte haglat in inlägg på 700 år vet jag inte alls vart jag ska börja. Grejjen är väl den, det händer väl inte allt för mycket spännande saker i livet now a days sattsejja. Man har gått och blivit en sån där lugn, stabil, sambolevande varelse som mest myser hemmavid. 

Ska börja på ett nytt work om 2 veckor. Vill inte alls lämna mitt nuvarande. Men vad har man för val lixom... Nya jobbet är en stor förskola med tre avdelningar, så det blir mååånga kids som snorar ner en under hösten. Man får väl helt enkelt bara lugnt räkna med en svininfluensa eller två. Så är det, när man befinner sig i denna bransch. Har ju näst intill varit konstant förkyld sedan examen i januari. Men man blir härdad har jag hört. Snart finns icke ett virus som inte passerat genom mina ådror.  


Kanske dessa gröna vänner snart härjar i en kropp nära dig. Ärligt talat ser dom inte speciellt farliga ut... Gröna, mjuka, bulliga saker... Ungefär som Barbapappa. Och hur farlig är han på en skala???




Glöm Inte Att Nysa i Armväcket!

Puss På Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback