TanKarna TänkEr

TVÅ nya inlägg på en och samma dag! Få inte en chock och dö nu är ni snälla! Är trots allt ett halvår sen sist...
Sitter här och funtar på om man ska ta och piffa till sidan lite. Den är ju så mörk och dyster. ( Ja ni hör vad mitt nya liv har gjort med mig!?!)  har ju stegat ur min mörka destruktiva livsperiod och steppat upp i ljuset sattsejja.
Så sitter jag här och bläddrar bland profilerna och inser.... att där bara finns fula desaijnar att välja på. Och hur kul är det på en skala, som vi brukar säga.

Får funta lite till. Blir det den fjantigt uberflickiga rosa desaijnen?
Eller den tjusiga mormorsblommiga kanske?
Eller ska man helt enkelt köra på den gamla dystra inkörda stilen?

Mmmm, där fick man nåt att bita i!


(Har iallafall lyckats uppdatera min profilbild. Från galenpanna till blomsterflicka i ett kick. det är finfina grejer det!)


Så Lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback