För Jag Har Tagit Exaaamen!

Igår hände det. Nu kan jag titulera mig lärare, förskollärare och fritidspedagog. Damn I´m good! Dock vet man ju inte om man är godkänd än... så helt jättebra känns det ju icke. Men en liten komplettering av något slag är att räkna med har jag hört. Nästan ingen som blir godkänd direkt.
Så igår åt jag tårta. Kerstin och jag var uppe med tuppen och bakade tre urtjusiga tårtor. Visade sig att två hade varit perfekt då en hel tårta blev över... Så kan det gå!

Igår for något mystiskt över vår himmel. Några trodde det var ett ufo, Danne trodde en raket och jag chansade på en meteorit. Vad säger experterna? Dom har ingen aning. Mystiskt var det iallafall, och ganska så vackert faktiskt. Undrar verkligen vad det var för något.... Hoppas vi får oss en förklaring snart.

Trivs så jäkla bra på mitt nya work! Alla är hur bra som helst. Både kids och kollegor. Så det känns toppen!

Nu har jag slut på inspiration...
Vi ska dra på oss termobrallsen och ge oss ut på en prommis med Atlasson på beachen.


Typ ungefär så här lixom såg fenomenet ut. Fast myyyycke finare. Det var som en grön eldboll som lyste upp hela himlen för en stund. Den var stor, grön och hade en svans av eld. Mycket vacker som sagt.

Hej Så Lång!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis, grattis, grattis!! Vad skönt att äntligen vara färdig! Har du fått en fast tjänst eller har du vik? Hoppas allt är bra med dig! Många kramar Åsa

Postat av: Becca

Tack Åsa! Det är ett vik. Är just nu tre stycken som är mammalediga där så förhoppningsvis blir jag kvar där ett tag. Trivs som fisken i havet! kramar!

2009-01-19 @ 16:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback