Som Vanligt

Jag hade givetvis rätt.... som vanligt =P Det mystiska skenet var en meteorit. För jag är ju bara så bra.

Idag vill jag passa på att sprida en liten hyllning till min stora kärlek som fyller år idag. Herre gudars, vi börjar bli gamla. Bara två små ynka år till 30... vad säger man?

Har sagt det förut men säger det igen. Trivs så sjukt bra på worket. Det är bara så kul! Är ju givetvis inte party varje dag, men för det mesta så är det bra. Alla 22 kidsen är ju bara för härliga.

Lite trisst nu bara när skolan är slut och alla vänner försvunnit på nya äventyr. Ja, alla och alla, låter som jag hade en hel drös. Dom få jag har är dock grymt bra=)
Skönt att söstra mi snart entrar staden av halm igen! Ska bli så snajsigt att ha henne nära igen.

Usch jag har verkligen inte mycket att skriva om nu för tiden. Himla tråkigt må jag säga. Speciellt för er härliga, trogna stackare som så ihärdigt letar nya inlägg här med ljus och lyckta. Ska se om jag kan skärpa upp mig en smula.



Tills dess: Ta Hand Om Er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är himla bra du med snäckan! Härligt att höra att det är så bra på jobbet! JAg börjar dock bli lite oroad för Josse, omöjlig att få tag på. Hoppas hon mår bra. Förresten såg jag i helgen (var på snabbvisit o städade klart) att min cykel står kvar, nu får ni ut o hoja medans ni kan;) Ha det super och kom snart o hälsa på! Puss

2009-01-29 @ 18:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback