Nöff Nöff

Är sjuk... Faktiskt så pass att jag fått bli hemma från jobbet resterande tid av veckan. Blärk
Så himla typiskt. Man jobbar två små dagar på nya jobbet och man drabbas av dunderförkylningen allan. Hej och hå. kan det vara barbapappa-viruset som intagit min arma kropp??? Man vet ju inte. Man har inte den blekaste aning om ifall man drabbats av grissjukan eller bara en helt vanlig äcklig tråkig höstförkylning.

Vad jag däremot vet är att huvudet känns som tio tegelstenar, näsan som en sårprydd öppen kran, halsen är tjock och härligt irriterad, kroppsdelar ömmar, ja till och med tänderna känns ömma. Men för att nämna något lite mer positivt så har jag iallafall ingen feber. Jag ligger stadigt på mina 36,6. Jag funderar stakt på om jag överhuvudtaget KAN få feber nu för tiden. Var ju säkerligen 700 år sen sist. 

Men hallå, hur kul är det för er att läsa om mitt sjukdomstillstånd...
Jag lägger ner.

Har ni funderat på varför dom valt att placera K och L precis brevid varandra på tangentbordet? För nio gånger av tio vråkar man skriva kuk istället för kul, och snabbt som attan suddar man och rättar till sin lilla miss. Trots detta så kan man inte låta bli, efter 28 år på jorden, att fnittra till litegrann varje gång det händer. Så det kanske fanns en tanke bakom placeringen trots allt... att förgylla vardagen med ett liltet fniss med jämna mellanrum.


Ha en kuk dag!

*Fnisssss*


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj kuk dag ?



kom du inte på ngt bättre? ;O

2009-11-22 @ 10:54:29
Postat av: Sara Landstedt

hahahahahahahahahahaa!! Fan vad glad man blir...hittade just din blogg och vad är det första jag ser när jag går in på sidan, jo: Ha en KUK dag! hahaha! DFet ör så underbart typiskt dig, precis som jag minns dig från förr...

Härligt, man blir glad ända in i magen!

2009-12-30 @ 23:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback